Komplex ! storbloggare

besökarna går uppåt , braför min del ! Det är bäst , det glädjer ! ♥

nu funderar jag igen lite , jag hittade nyss en blogg som har skrivit en inlägg om , storbloggarna .
Kissie, Dessie, Paow och Blondinbella !
Om deras komplex .

detta kopierade jag från den bloggen , jäkligt bra skriver enligt mig !


"Blondinbella har ju alltid jobbat för att unga tjejer ska få bättre självförtroende och berättar alltid om sina problem och försöker hjälpa andra tjejer.
Paulina Danielsson skrev ett inlägg där hon tog upp sina enda eller främsta komplex. Hon tog upp sina tänder och allt det där. Varför vet jag inte? Det finns säkert flera anledningar.

Innan tyckte jag det var dumt. Som jag sa "folk kommer bara använda de för att kunna kritisera" men nu tycker jag ... låter töntigt men att de är starka! Alltså dem två som har väldigt många läsare, väldigt många som hatar dem också och då vågar sitta och skriva om sina komplex. Det betyder ju bara att de har ett riktigt bra självförtroende, till skillnad mot vissa andra...

Sedan finns det två stycken som är tvärtom, Kissie och Desirée Nilsson .

Kissie skriver i princip i varje inlägg hur mycket hon älskar sig själv. Hon ser ju sig själv som en levande barbie(med andra ord att hon är perfekt, som hon tydligen är i deras ögon) samtidigt som hon redigerar sina bilder till max. Det kan ju ingen sätta emot att hon inte gör. Då går hon emot sig själv. När hon är så perfekt men ändå måste redigera sina bilder.

Desirée Nilsson - Den kanske mest roliga. Men henne kan jag förstå hon är liten (okej, bara ett år yngre än mig MEN till skillnad mot de stora bloggarna som Amir, Kissie och Blondinbella så är hon väldigt liten). Inte konstigt att det är jobbigt för henne. Hon är liten och inte helt "utvecklad" och känner att ska man lyckas i "bloggvärlden" måste man vara perfekt och älska ALLT med sig själv.. Vilket alla vet att ingen gör. (Man kanske inte bryr sig om sina komplex men man vet att de finns där och det kommer alltid finnas något på sin kropp som man inte gillar. Så varför ljuger hon för sig själv och alla andra?... För det är då hon tror att hon lyckas. På senaste tiden så har hon dessutom börjat skriva saker som typ.."Det var massa snygga killar där" eller "Såklart man vill träffa snygga killar" Då reagerade jag på det och då säger Erika att hon säkert måste skriva så för att hon fattar att hon inte är så snygg som hon tror och måste överbevisa för sig själv och läsarna att hon faktiskt ser bra ut och kan få vara med "snygga" killar. Som btw inte kommer upp på bilder i bloggen, hur snygga kan dem då vara? "

Btw , det är hon som har bloggen som skrivit detta och därifrån finns några namn med i texten !

Det härhur bra skrivet som helst , eftersom hon verkligen vågar skriva en sådan sak på internet som som faktiskt kan läsa ! Kanonbra med personer som faktiskt vågar skriva vad "resten " av sverige tycker =) !




KISSIE !



BLONDINBELLA!



PAOW !


DESSIE !

tack för att du läste ! puss / Daniella!

Kommentarer
Postat av: andrea

sv. Kul att du gillade det! :) Men om du ska ha det på din blogg kan du väl ändå länka min blogg.

2009-08-01 @ 23:49:04
URL: http://andrealm.blogg.se/
Postat av: e

najs blogg, ska vi följa varann på bloglovin? :)

2009-08-02 @ 00:17:41
URL: http://eswalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0