Youghurt med blåbär! Mumms!

God morgon,
Idag åt jag youghurt med blåbär o en macka till frukost,tyvär så kan jag inte ladda in bilden i datorn och inte vet jag varför.Jag vet inte vad jag ska göra idag, min syster o hennes kille kommer o hälsar på (kanske).Senare på kvällen ska jag till min kusin hon fyller år,inte vet ja hur många men hon går fortfarande på dagis så jag tror att hon fyller 5 elr 6 år.

Nu sitte jag här o tittar på Tweenis, det är faktist ett ganska bra barnprogram,som nu hade en av dom hicka & då försökte dom andra hjälpa han,och den försvann.
En sak jag grubblar över, jag vill vara ute i det här fina vädret,men har ingen att vara me,inte så roligt att vara själv.
Daniella kommer väl hem ida =D

Hare bra alla söta♥
 ///Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0