Kenza vs Blondinbella ?

Trevlig dag idag . Mycket fint väder!

Det som är så synd med sommaren är att alla åker bort och närstan inga träffas .
Nu är nästan alla borta , som jag umgås mest med.
Men idag har jag iallfall varit ute, tack och lov.




Jag har fasnat på blondinbellas blogg igen , och lämnat Kenza totalt .
Det känns som att Bella är mycket mer mogen och vuxen än Kenza.
Missförstå mig inte bara , kenza har en fin blogg. Men inte en som passar mig riktigt, längre.
Förut älskade jag Kenzas blogg , den var jätterolig och och trevlig att läsa.
Hon är ju sjukt vacker också !

Jaja, jag upptäcker nya bloggar , som jag tycker om.

Men Blondinbella är en sån härlig person i bloggen =)

VAD SÄGER NI , BLONDINBELLA ELLER KENZA ?






Kommentarer
Postat av: LIENE

Tack för din fråga, har svarat på den nu:) så kika in!



Kan stämma så som du säger. Men jag har aldrig fastnat för BLondinbella, med Kenza var det på en gång liksom. Men den bästa storbloggaren är ändå Foki:) enligt mig då.

2009-07-25 @ 19:58:45
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Gabrielle

Jag måste säga att jag tycke Blondinbella verkar lite tillgjord, Kenza känns mer naturlig på nått sätt! Men jag följer bådas bloggar dagligen!

2009-07-31 @ 23:31:59
URL: http://stringoflammingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0