Bilder från götet

Hejsan bloggen , tänkte att jag skulle komma igång igen med bloggandet ..

Joo , alla ni som läser har nog aning om att jag va på liseberg förra veckan , och jag lovade er massa kort :)
en liten dålig nyhet är bara att alla bider inne på liseberg som jag tog med kameran är helt spårlöst borta !
ska jag skrika eller gråta , det är ju så synd ..

Alla bilderna jag har är bara på dit resan till liseberg :) det är bättre än ingenting ..



Min lilla outfit !



På tåget satt jag brevid , min bror =)



Tåget !

Tyvärr var det bara dom bilderna från tåget , men den siste bilden blir på vårat hotellrum !!



=)

Jag lägger upp fler bilder om jag hittar dom !

Pussokram / Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0