MoNsteR

Hellu,
Idag har jag varit på dollar o handlat, var där inne i en hel timme! Lite långt,
sen så åkte vi till Ica Maxi o handlade mat, jag fick en monster, det var min första som jag har smakat, den var inte lika go som Red bull tycker jag.
Efter det så åkte vi hem, o packade upp.


Igår hade jag namnsdag =D

Imorron kanske jag inte uppdaterar, som vanligt kommer jag gå upp kl halv sju som jag har gjort dom senaste dagarna.För att åka till verkstaden.
Kl 14:00 ska jag klippa mig, appropå det så tyckte jag mitt hår var skitasnyggt idag.
Men nu tycker jag att det är ganska ruffsit o jag orkar inte borsta det, så det blir ingen bild.

Det är en jättespännande film på kanal 4 som heter på slaget mot 12.
Nu ska jag titta vidare,
 sov gott //ELIN♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0