Barnbloggar

Hej gott folk och alla söta läsare .

Jag tänkte klaga lite nu , jag har läst detta i en annan blogg .
Men måste påpeka det igen ..

Nämligen , föräldrar som skapar en blogg till sina barn , när dom är 2- 4 år gamla..
I bloggen skriver dom som om dom var barnet .. tex.


" idag lekte jag med min bästa vän Anna , vi gick med våra mammor till den stora staden .
Det var fullt med människor med stora kassar , och jättemycket med fina kläder !
Jag vill verkligen dit igen! "

Skulle en vuxen skrivit om samma sak fast med andra ord i sin blogg , hade det låtit på ett helt annan sätt . tex.

" Idag har vi varit på stan och shoppat med min underbara väninna och våra döttrar ..
Det var mycket folk som var shoppinggalna , och en hel del kläder som jag skulle kunna tänka mig ha!
Hoppas vi åker dit igen och har minst lika trevligt! "

AA, ni fattar grejen va. Kanske inte världens bästa texter , men bara ni förstår..
Jag är inte imot det mycket , men jag vill bara lixom att barnet .. jaja .. ni kanske fattar !?

btw , jag älskar mammabloggar , det är en helt annan sak =)

Tack för att ni läste ! Puss / Daniella


Kommentarer
Postat av: Amanda-f o t o b l o g g

sv; Jo, det är jag som gör gratis headers :) eftersom ni har ett vanligt tema kan jag hjälpa er med bakgrunden också :) (A)

2009-07-24 @ 16:52:07
URL: http://photoher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0