Igår + en del av idag.

hej,igår va jag med Daniella hela dagen men sen så fick mikaela va med, sen så skulle bella o jag åka ut med min gummibåt,tyvär tog vi inga bilder (Vi ville ju inte ta med kameran eller mobilen om vi skulle ramla i eller välta över)
det  var jätteroligt, vi såg några snygga killar som stog på en brygga o fiskade.
Vi ville se hur dom såg ut så vi åkte närmare men då försökte den ''snygga'' killen (vi kallar ena det för han var snyggast)
''fiska oss'' .Sen så ville vi veta vad klockan va, då så fick bella ropa o fråga, a o då så svarade han halv 9.^^

Sen så när vi åkte tillbax så åkte vi jättesnabbt. och så var vi framme så tog vi ett snabbt dopp.
Vi skyndade oss hem för jag ville inte missa Lippstick Djungle (jag vet inte hur det stavas)


 O nu idag ska jag vara med Mikaela, vi ska åka ut med min gummibåt eftersom hon inte kunde följa med igår.
Senare på dagen så vill jag åka ner till Ica o köpa choklad, jag tittade på Philifix och hon la choklad på löv.
Supersnyggt!!

nu ska jag ta på mig bikini o fixa mig, hare bra =D

P.S snart är Bella i Göteborg. om ca 40 min =D

Puss♥  Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0