6:an till 7:an :):(

Mycket uppdaterat nu på sommarlovet ,bra..!

Jag måste bara berätta att jag kan inte fatta att jag börjar 7:an , i en ny skolan & ny klass ?

VAA, och det är sommarlov också , sommar,sol & glass.. men inget jag kan förstå ..
Hela 6:an har gått otroligt fort , det känns som vi nyss började, & så har jag aldrig känt förr.
Det kanske är det där med att vi börjar i enny skola som gör allt, men känner mig ändå lugn tills vi står där, första dagen i 7:an i thunman :/ men det går nog bra :)

Är det nån som har kännt/känner likadant & förstår hur jag menar ?

Kommentarer
Postat av: M a t i l d a - allt och ingenting♣

fin blogg....

2009-06-16 @ 14:34:14
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: Pleu

Ååh, jag minns hur det var att börja sjuan. Jag var livrädd! Det var skitläskigt! En vecka senare skulle man kunna tro att jag inte gjort annat än att gå på högstadiet. :P



Kolla gärna in min pysselblogg om ni får tråkigt på sommarlovet och behöver något att syssla med. :D

2009-06-18 @ 20:59:18
URL: http://pleu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0