Lite fakta om ni vill chatta =)

Joo juste, OM ni nu visste någon som gör designer , eller omdu själv gör det , gratis....

Hör då av dig till oss på [email protected] eller bara chatta lite =)

Nu är jag ganska snäll & ger ut min privata msn till er också , om vi inte online på den andra ..

[email protected]

MEN då är det en regel som gäller , för att jag ska veta att ni är en trogen bloggläsare..

Skriv då denna text .. HEJ ! jag heter (ditt namn) , & jag vill chatta med er för ( eran förklaring ) OCH min blogg heter ??????.blogg.se !!

Annars kan det vara vem som helst om du förstår ..

Tack så mycket om ni lästa allt =)               / Daniella!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0