STINA - LEE , grattis :)

Hihi jag tittar på simpsons :)

Har ni koll på mest besökta &aktivalistan på blogg.se ?

det har nämligen jag , kenza har sjunkit regält nu under tiden hon är i kreta, Stina- Lee ligger nu som topp..

Vet ni föressten, att jag nyss läste egenom gaybloggen & såg att stina- Lee är gravid, så alla säger förstås grrattis till henne & lycka till.. !


Gud vilken diskution det är mellan paow & dessie, men nu läste jag dessies blogg om vad som hände på stan :)
läs vidare på hennes blogg !!



GRATTIS TILL STINA-LEE & LYCKA TILL MED DEN LILLA FLICKAN :)



GLÖM OCKSÅ INTE ATT KOMMENTERA PÅ VÅRAN BLOGG, SÅ BLIR DU LÄNKAD PÅ VÅRAN BLOGG I 2 VECKOR ;)


PUSS/daniella!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0