Smått&gott by h&m & nelly !!

Nu har jag hittat lite smått&gott .... som ni kanske gillar .

från h&m hittade jag 2 st fina bikini toppar
 , & från nelly hittade jag en cool top =)


Jag absolut hatar ormskinn men jag älskar den här färgen , jag kan inte tänka mig självi den men kanske en solbrunbränd fin kropp ..!!


Den här överdelen älskar jag, den är jättefin, inte för mycket, helt perfekt !!

bikinisarna hittar ni hos h&m, då med tillhörande underdelar =)

Sen den jättecoola toppen hos nelly, den är ju bara helt fantastiks, perfect <3

et är en liten bild, men testa tryck på den för att se den i störra format !!
På bilden är det en model som bär den :)

Det var allt för den här gången !!, mer kommer kanske sen eller imorrn ...



GLÖM INTE ATT KOMMENTERA I ETT INLÄGG FÖR ATT BLI LÄNKAD LÄNGST NER PÅ BLOGGEN I HELA 2 VECKOR ;)







Kommentarer
Postat av: Elin<333 (w) hihihi:P<333

jättefina bikinisar:P <33

2009-06-16 @ 15:45:43
URL: http://puzzokramgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0